سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن کالا

 

آژیر پلیس

خرید چراغ گردان امدادو پلیس گاه کافی نیست و نیاز است که آژیر پلیس نیز خریداری شود. یکی از جمله مهم ترین تجهیزات پلیس، آژیر پلیسی می باشد.همان گونه که همگی می دانید آژیر پلیس به جهت هشدار به افراد و خودروهای درون خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. آژیر پلیس باید دارای صدایی با کیفیت باشد تا بتوان آن را در فواصل بالا مورد استفاده قرار داد. صدای آژیر پلیس باید در میدان وسیعی منعکس شود و تا شعاع بالایی را پوشش دهد. انواع آژیر پلیس می تواند صداهای مختلفی را با کیفیتی عالی تولید نماید. صدای آژیر پلیسی در حالت عادی در داخل شهر می تواند تا 400 متر با وضوح بالا شنیده شود. قیمت انواع آژیر پلیس می تواند براساس کارایی متفاوت از یکدیگر باشد و به هنگام خرید آژیر پلیس باید این نکته را در نظر داشته باشید که امروزه خرید اینترنتی آژیر پلیس نیز امکان پذیر می باشد و می توانید خرید پستی آژیر پلیس را به راحتی انجام دهید و به هنگام خرید آن را از طریق پست دریافت نمایید.

آژیر ماشین پلیس

از امپلی فایر پلیس به جهت کنترل مسیر و راهنمایی افراد در جاده ها استفاده می شود. امپلی فایر پلیس به وسیله باتری خودرو شارژ می شوند و به همین جهت کم مصرف می باشند. امپلی فایرها از رایج ترین دستگاه هایی می باشد که موجب تقویت سیگنال ها می شود و می تواند دامنه های سیگنال را افزایش دهد. آژیر و آمپلی فایر که به آن آژیر پلیس نیز می گویند از تجهیزات پلیسی محسوب می شود که در جهت کمک به شهروندان از آن استفاده می شود. قیمت آژیر و آمپلی فایر می تواند برحسب مدل مختلف از قیمت های متفاوتی برخوردار باشد. به طور مثال قیمت آژیر 220 ولت با قیمت آژیر پلیسی وایرلس و موارد دیگر متفاوت از یکدیگر است.

آژیر 220 ولت همان گونه که می توان از نام آن برداشت کرد با ولتاژ 220 ولت کار می کند و علاوه بر داخل ساختمان در خارج از ساختمان نیز از آن استفاده می شود. قیمت آژیر 220 ولت مناسب می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای نشان استاندارد نیز می باشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالاتولید کننده انواع تجهیزات پلیسی است. برای دریافت مشاوره نسبت به نوع تجهیزات و قیمت آنها می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا